serifesimsek Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum. Ultrason kağıdında yazan hafta ile uygulamada yazan hafta uyumlu mu? Bir de bi sorum daha olacak her kontrole gittiğimde Doğum tarihi farklı yazıyor bilgisi olan ya da sizde bu durumla karşılaşan oldu mu ?
marbling10 serifesimsek uygulamadaki hafta sizin gebelil tarihinizi gösterir. Kaç haftadır gebesiniz. Ultrason ölçümü ise bebeğin hangi haftaya uyumlu olarak geliştiğini gösterir. İkisinin uyumlu olması şart değildir. 2 haftaya kadar ileri veya geri farklılık normaldir.
hamisanne_63 serifesimsek benim de her gittgimde farklı söylüyor doktor😄 arada en fazla 1 hafta oynuyor önemli değil onlar
serifesimsek hamisanne_63 marbling10 teşekkür ederim kızlar Benin’de aklıma öyle geldi ama yine de sormak istedim ☺️😊