Merveilgaz Iyi gunler her kese. Merak ediyorum acaba erken hamilelik doneminde bebegin kalp atisi durduysa bunu kontrole gitmeden once anlamak mumkun mu? Yani her hangi bir belirti oluyor mu?
minikanne- Merveilgaz herkeste olmuyor maalesef çok okudum burda hiç kanama vs yokken kalbi duran:( insallah öyle bişey yoktur
Meri3220 Merveilgaz kontrole gitmeden pek mümkün değil canım, şöyle ki benim Kanamam falan yoktu kontrole gittiğimde öğrendim
Naazli Merveilgaz ilk gebeliğimde kürtaj olmuştum. Kanamam vs olmadj sadece gebelik belirtilerimin hepsi bi anda geçti. Doktora gittiğimde öğrenmiştim kalp atımının olmadığını. Ama bu belirtilerin bi anda gitmesi de kesin kalbi durdu anlamına gelmiyormuş onu da burda okuduklarımdan öğrendim
Meri3220 Merveilgaz ben gebe kalmadan 2 3 ay önce ve gebe kaldıktan sonra ilk 3 ayda folik asit kullandım markası folidoce idi başka bir markada kullananlar çok başka birşey de kullanmadım
Meri3220 Merveilgaz eğer ilk gebelikte kalp atışı alınmayıp düşük yada kürtaj yaşarsın normal gözüyle bakılıyor 2. 3 kayıptan sonra nedenleri araştırılıyor Haa isteyen ilk kayıptan sonra genetik testler yaptıyor oda kişinin inisiyatifine kalmış bişey artık. Allah şifa versin inşallah öyle bişey yaşamazsın
Merveilgaz Meri3220 Ilk hamileligim kimyasaldi tum testleri yaptirdim hepsi normaldi. Bir problem olmadi su an 6+4 haftalik hamileyim kalp atisi icin cumaya randevum var simdiden icim icimi yiyor😅 ama bir sikayetim yok sukur
Meri3220 Merveilgaz ayy Allah seni çok şükür diyelim o zaman 😃 Anlıyorum korkuların var tedirginsin hiç kötü düşünme stres yapma Allahın izniyle hayırlı haberlerle gelirsin 🤗