zeynnn5441 Merhaba hanımlar 14 haftalik olanlar nasıl geçiyor bel agriniz oluyor mu alt karın ağrısı oluyor mu 🤔🎀
ayshe54 zeynnn5441 Elhamdulillah bel ağrısı hiç hissetmiyorum ama kasıklarım ağrıyor 😔 yeter ki sağlıkla gelsinler de biz bir şekilde dayanıyoruz 🥰
Elfii00 zeynnn5441 kasıklarınizda arada bir sertleşme hissettiginiz oluyor mu ?? Bir kaç gundur sağ tarafim arada bir sert oluyorda çok korkuyorum
Berrasirin zeynnn5441 bel agrisi arada oluyor ..ama asil beni zorlayan bulantilar ☹ bazi gunler hic bir sey kalmiyor midemde açım ama yiyemiyom ..varmi benim gibi olan
Niles1643 zeynnn5441 14 haftalık olduk bizde bugün biraz fazla ayakta kalsam yada iş yapsam bnde bel kasık ağrısı oluyor
Zuleyha_busra1 Yarindan itibaren 14. Haftaya giriyorum alt karnimda bi agirlik hissediyorum egilirken sanirim yavas yavas bebegi hissetmeye basliyorum. Sirtim ve belim asiri agriyo ama karnim çok nadir agriyor surekli degil ☺️🤗
Suzan-mustafa55 Zuleyha_busra1 gelsin paşalar benimde ilk haftalarım çok bel ağrısı oldu şimdi bir sehzade annesiyim 21 haftalığız
Berrasirin Elfii00 son bir haftadir ozelikle yatarken agri oluyor sertlesiyor bir tarafim bnde nedir bilmiyorum 🤷♀️
Denizlena zeynnn5441 4 gün sonra14 haftalık olucam mide bulantısı ve yanması gaz problemi ve geceleri karın kasık ağrısı çekiyorum 🥺🤰
Beyzanurecer Denizlena 14. Haftanın ortasında geçicek bunlar. Asitli ve baharatlı şeyler tüketmeyin.☺️
Beyzanurecer zeynnn5441 hafta başında lekelenme ve her an adet olacakmış hissi yaşadım. Belimde ağrı vardı ama progestan fitilden sonra geçti. Tam adapte oldum derken 15. Haftaya gireceğim bir gün sonra. Şimdilik bir sıkıntım yok. Sadece ani karın ağrım oluyor ama geçiyor anlık. Bir de yüzü koyun uzanınca sanırım bebiklerim rahatsız olduğu için kıpırdanmalar hissediyorum.☺️
Suzan-mustafa55 zeynnn5441 bebeğin erkek bence benimde bel agrım çok olmuştu erkek bel ağrısı yaparmış hayırlısı sağlıklı olsunlarda