Hellööö kızçelerim ve güzel anneler 🙋🏻♀️
16+3 haftalık hamişim. Sağ kasığımda hafif sık olmayan pıt pıt diye bişeycikler hissettim 😂 bebişimin sağ tarafta olduğunu biliyorum doktorum da söylemişti hemen kasığımın üzerinde. acaba hissettiğim bu pıtlama bebek mi 🤰 her gün olmasa da arada böyle oluyor. Güzel yorumlarınızı bekliyorum