Merhabalar; bugün 40+0 geçen hafta Çarşamba dr gittiğimde suyumda azalma olduğunu söyledi ama sorun yok dedi,normal epidural istediğimden beklemek istiyorum herhangi belirtimde yok, tekrar Çarşamba ya randevu aldım acaba bu su azalma durumunda Çarşamba ya kadar sıkıntı olur mu acaba 😔