Totomoto 24+1 haftalıgım Ama karnım kocamaaann Dokunsanız balon gibi patlıcam Karnım sanki 9 aylık gibi Ve nefes almakta cok zorlanıyorum Karnımın içi yırtılıyo gibi Gergin ve sert İlerde napcam patlıcammı gercekten Varmı benim gibi olan ?
[silindi] Totomoto benimde öyleydi şimdi 35 oldum. Ölmüyor insan ama sürünmüyorda değil 😁 Allahtan yavaş yavaş aşağı inmeye başladı
Nnurdan Totomoto ya bende bir yudum yemek yesem öyle oluyorum nefes alamıyorum ALLAH yardımcımız olsun
Onner Totomoto 22. haftaya girdim bazen benim de öyle oluyor genelde çok yersem oluyor, karnım çatlamasın diye kremlerimi sürerken masaj yapiyorum karnıma yanlarıma kalçama.
Hosgeldinbebek Totomoto benim de öyle, midem şişiyor hemen bişey yesem😁 ve aşırı sert karnım. İlerleyen zamanlarda napceeeeezz 😁
Esma00 Bende öyleydim o haftalarda o da suyum fazla olduğu içinmiş sonra suyum 1 aya düzeldi şimdi normal oldu dediğiniz gibiydim bende patlıcak diye korkuyordum o derecedeydi
Sevinc-Berke Totomoto Bende aynıyım özellikle yemek yedikten sonra hareket edemiyorum ama geneldede sert karnım nefes almakta yattıgım oturduğum yerden kalmakta çok güçlük çekiyorum 34+3 günlüğüz 😔
Tuba123456 Ben 28 haftadayım çok az karnım görenler çocuk nerde diyor doktora sordum bebeğin kilosu iyi haftasıyla aynı gidiyo sorun yok dedi
DemetF Totomoto suyun fazlalasmis olabilir cnm benim de 27 haftamda oyleydi nefes almayida zorlastiriyormus su fazlaligi
Nihanus Totomoto 6 ay çıkmayıp 6. Ay bom diye çıkıyor benimde gebeliklerimde ne yazıkki. Sonra bir duruyor 2 ay fazla büyümüyor. Son ay şişman tüp yutmuş gibi oldum ama patlamadı 😂