Sjana bende 32 haftalik hamileyim hamilelikten once de vardi surekli tansiyonum 15 16 lar da ilac basladi cok oldu onlari kullanıyorum 16 dan yukari çıkarsa bebegi almak zorunda kalırız demisti doktorum cok şükür suan bir sey yok ama stres anında tansiyon çıkarıyor ve arkadaşlarında dedigi gibi tuzu kesmelisin ilacı bende saglikli bulmuyorum ama mecburiyet olunca kullanıyorsun ayni zamanda kan sulandirici kullanmak zorundayım umarim daha fazla ilerlemez sağlıkla al kucağına jnsallah