Kızlar salı günü sezeryanım var şuan baya hastayım özellikle sabahları nefes alıp verirken içim çok acıyor burun akıntısı balgam var şimdi acilden geldim hiç bir ilaç vermiyor lar hamileyim diye anlattım salı gününe kadar biraz toparlanmak için ilaç yazarmısınız dedim yazamayız hamile olduğunuz için dediler haliyle covit testi yaptılar şuan sonuç bekliyorum evde neler yapabilirim hızlı atlatmak için