Kizlar 2 bucuk yasinda kizim var 4 aylikken kafasinin icinde kucuk yuvarlak oynayan seyler fark edil doktoragoturdum lenf bezleri oldugunu normal oldugunu soylediler 1 bucuk yasindayken Ebv virusu diye bir virus geçirdi ve ordada lenf bezlerinde sislik oldu hematolji bolumune gittik incelediler enfeksiondan olsugunu soylediler kendiliğinden indi geri 1 ay once tekrar sisti yine gittik alerjisi oldugunu soylediler indi geri simdi yine hasta ve yine sisti lenf bezleri basina boyle bisey geen varmi bu kdar sık sismesi sizce normalmi kusura bakmayin biraz uzun oldu endiseleniyorum bu konuda yasayan varmi aceba ?