Kizlar birşey sorucam size bebegim 11+5 haftalık bugün yatarken sağ kasığımda hatta bir iki parmak üstünde pıt diye bişey hissettim içerden acaba diyorum bebeğimin hareketini hissetmiş olabilirmiyim çok mu erken yada benim gibi olan var mı birde geçen gün annemle konuşuyorduk annem bana ben senin hareketini 11 haftalıkken hissetmiştim kardeşlerin daha geçti ama sen çok erken oynadın dedi ben şaşırmıştım nasıl olabilir diye garibime gitmişti bugünde böyle bişey olunca dedim anasına mı çekti benim böcük 😋😋