Sarisinbiiiranneeee Kızlar yarın randevum var bu haftada nstye alınır mıyım ona göre hazırlıkl gidicem 😂 Alınmam diye düşünüyorum ama yinede sizlere sormak istedim
Hellili Ben de 31 de girdim ne kadar erken girilirse o kadar iyi bu haftalarda erken doğum riski oluşuyor çünkü bir de hissetmesek de bazen sancılar olabiliyor