Cagla47 Kızlar süt sağmak için manuel pompalardan kullanan var mı ? Bu pompalar yeterli oluyor mu ? Yoksa elektrikli süt sağma makinelerinden mi almalıyım ? Şuan izne ayrıldım ama bebeğim 6 aylıkken işe başlayacağım. Hangisi ile sağmak daha mantıklı olur
Etgrlgz Cagla47 aynı durum bende de var. Arkadaşım da gördüm manuel almıştı 50 liraya falan e bebekten gayet kullanışlı memnundu.çok para verip elektrikli almaya gerek yok
Prensesiminyolculugu Cagla47 mochi nin göğüs pompasını aldım manuel doğumdan sonra hiç faydası olmadı ve avent elektrikli olanı aldım iyiki almışım inanılmaz rahat ve kullanışlı
Cagla47 Etgrlgz evet fiyat farkı çok fazla manuel yeterli olacaksa elektrikliye o kadar para vermek istemiyorum
Cagla47 Sogancik sağımı nasıl yeterli geliyor mu ? Yorumlarda manuel olanların mastite sebep olduğunu yazmıştı biri öyle bir sorunla karşılaştınız mı ?
Sogancik Cagla47 Ben daha 2 haftadır kullanıyorum canım. Baya süt çıkarıyor. Zaten sık sık sagiyorum. Sütun bittigini anlıyorsun sonrlara doğru artık çok az geliyor. Şu an mastıt olmadım çok şükür. Ama ilerde olur mu bilmem🤷