Güzel anneler Merhabalar 10 haftalık hamileyim ilk gebeliğim de bir defa basım agrimadi tabi ozamanlar rektum uyuyup dinlenince iyi geliyor du şimdi iki yaşında oğlum var ve migrenim var iki defadır geçmeyen ağrılarım yüzünden parol içiyorum ne kadar parol kullanılabilir deselerde vicdan azabı çekiyorum içtim diye bir sıkıntı olmaz inşallah sizlerde kullanıyorsunuz dur mutlaka