leylo29 Anişler kacinci haftada süt geldi göğsünüzden 24 haftalik olcam 2 gun sonra leke bile yok bnde sizde durumlar ney 🤭
AdenEva leylo29 doğumdan önce şu haftada süt gelecek diye birşey yok ki yani doğumdan sonra da gelebilir kendinizi şartlamayın 😇🙏🏻
Angelim leylo29 34 hafta oldum bnde de gelmedi cnm doğumda gelir herhalde diğelerinde gelmişti hâlbuki
Nigarhacizade leylo29 Bende 28haftada damla şeklindeydi, şimdi 35haftadayız t-shirtümü ıslatıcak kadar akıyor
Merveacisu06 Nigarhacizade gerçekten mi ben 32 haftalık hamileyim damla uok demek ki herkeste farklı oluyor
annembabam esratpl sıkmamalısınız , uyarıcı olur , östrojen seviyeniz artabileceği gibi erken doğumu da tetikler .
Papatya-Kokusu leylo29 ilk gebeliğimde 31. Hafta gibi gelmişti bu gebeliğimde 17 aylıkken oğlumu sütten kesmistim o ara hamileydim o yüzden gögsümdeki süt hiç çekilmedi 20 haftalığım geçen sıktım acaba gittimi diye kolostrum geldi hemen bıraktım
Sirince-anne34 leylo29 kişiden kişiye değişiyor canım illa herkeste gelecek diye bir şey yok. Doğumdan sonra sorun yaşamayız inşallah