Ebrbre Neden olduğunu bilemem canım ama herşeyi gebeliğe yormamak gerek bu belirtiler kendimizi hasta kırgın gibi hissettiğimizde de oluyo Korunmasız ilişki çok daha yeni yumurtlama zamanının daha yeni başlıycak öyle olmasa gebelik diyebilirdim 🥰 birde bu saydığın belirtiler çok erken başlamaz 2. Aydan sonra başlıyo genelde ,herşey gönlünce olsun inşallah şu zamanları değerlendirir bu ay güzel haberler alın inşallah 🙏🏻🙏🏻