Ombur 16 haftalık hamileyim ciğer geliştirici iğneyi doktor mu söylüyor vurul diye ne zaman vuruluyor acaba
Sude-96 Ombur tabii ki doktor söyler erken doğum riski olduğu durumda haftanız daha çok küçük bence 🙈
hepoyleolurzaten Ombur İlerleyen haftalarda erken doğum riskiniz varsa eğer ciğer geliştirici iğne yapılır, öyle bir durumda da doktorunuz söylüyor elbette 🤗
Fabulousmom Ombur en erken 23. Haftada vuruyorlar. 22. Haftada suyum geldiği için günlerce hastanede yattım. Suyu durdurdular. 23. Haftada da ciğer geliştirici vuruldum
merakliblog Ben de 30 haftalık ikizlere gebeyim. Sanırım düşük riski görürse ya da ileri haftalarda 32 gibi tedbir amaçlı vuruluyor. Yani ben de burda okuduğum kadar biliyorum tabi
Serpiloral Fabulousmom aynen bende yeni taburcu oldum doktor sadece tuvalete kalkmamı söyledi başka hiçbir iş yapmamı söyledi
Fabulousmom Serpiloral süreç çok zor gerçekten. Doktor doğsa yaşamaz dedi dünyam başıma yıkıldı. İlk bebeğimi de kalbi durduğu için kaybettim. Rabbim sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin. Siz kaç haftalıksınız?
Serpiloral Fabulousmom aynı durumu yaşıyoruz kuzum şuan 22+4 doktor yine bi kasılman pembe kanaman falan olursa hemen gel dedi
Fabulousmom Serpiloral ben erken doğum ihtimaline karşı sürekli bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye çalışıyorum. Bir de havuç suyu içiyorum. Bugün 23+4 olduk biz de