Seherdmrkl Kızlar bugün çok halsizim sabahtan beri yatıyorum sanırım üşüttum her tarafım ağrıyor. Acaba nane limon içsem bir sıkıntı olur mu 7 haftalık oldum bugün. Pekmez meyve flan tüketiyorum ama başka ne iyi gelir?
emelsena Seherdmrkl bende dün içtim naneli limon. Çok faydalı diye biliyorum. Mide bulantım olduğynda yaparım hep
oguzweannesi Seherdmrkl ben sürekli iciyorum rahatsız hissettiğim zaman günde bir bardağı geçmiyor nanesi az limonu bol yapıyorum zararı olmadı
Seherdmrkl emelsena benim de bulantım var iştahım da yok kaç gündür. Yemek yiyemyince iyice halsiz düşüyorum. Kaynattim ama hamilelikte hangi bitki çayı içilebilir önce sorup öyle içeyim dedim. Bir çay bardağı içsem denesem mi bilemedim
emelsena Seherdmrkl evet bitki çayları içilmez ama limonlu su, naneli limon. Bunları içebilirsin. Mide yanmalarımızada iyi geliyor 😘
Gulumsee Günde 1 fincan olmak üzere kuşburnu çayı içebilirsin, gerçekten şifa kaynağı.. tavsiye ederim 👍🏻
Seherdmrkl Gulumsee o da var aslında evde. Taze toplamıştım geçen ay ☺️ nane limondan bir bardak içeyim inşallah birşey olmaz