cennetomrummm21 Kızlar 29+1 Haftalık Hamileyim Az Önce Bulaşık Yıkarken Altıma Yaparmış Gibi İki Defa Üst Üste Suyum Gitti Kontrol Ettim İç Çamaşırım Islanmış Akıntı Da Var Acaba Suyum Mu Gidiyo Bilqilendirir Misiniz Hastaneye Gitmeli Miyim ?
Ozlem2904 cennetomrummm21 bence dr a gidin. Ben 27.haftada yogun ilik kokusuz renksiz sivi akintidan gttim dr alttan muayne etti bebegin suyumu enfeksiyon mu anlamamiz lazim dedi. Cok sukur enfeksiyondu fitil verdi 2 tane gecti. Ama dr u aradigimda hemen gel demisti
Minnosbir_Anne cennetomrummm21 bende 20+2 haftalık hamileyim aynısı oldu şu geldi resmen biran tedirgin oldum ama baya araştırdım sordum oluyormuş o şekilde hamilelikte korkmamiz gerektiğini söyledi herkes
Pelinssoglu cennetomrummm21 bence riske atmadan direk hastaneye gidin ne olur ne olmaz. İnşallah suyunuz değildir..
Oznurkk cennetomrummm21 ben 24 haftalık gebeyim bebeğimin suyu az. Su gelmesi yok ama doktor su gelirse ıslaklık hissedersen ağrın felan olursa saat kaç olursa olsun gel dedi. Sizin de kontrol ettirmenizde fayda var. İnşallah su değildir
cennetomrummm21 Ozlem2904 Oo Zaman Bi Kaç Saat Daha Kontrol Ediyim Eqer Devam Ederse Öyle Gidiyim Olur Mu.?
cennetomrummm21 Pelinssoglu İnşallah Cnm Saqol 🙏 Adet Aqrisi Gibi Aqrim Var Şuan Yerimden Kalkamıyorum Yaa
Ozlem2904 cennetomrummm21 siz bilirsiniz tabi ben hemen aramistim arar aramaz gel dedi. Yada eczaneye yakinsaniz onun icin ozel kagtlar varmis eczaneye gidip demin edebilirsiniz. Siz evde kendinizde anlayabilirsiniz boylelikle ama enfeksiuonda erken dogumu tetikliyo enfeksiyonsa tedavi edilmenizde fayda var
merakliblog büyük abdestini yapar gibi ıkın eğer bişey akarsa suyun akıyor demektir yazmıştı biri dene istersen
cennetomrummm21 Ozlem2904 Doktorumun Numarası Bende Yoqq Kii Cnm Buqun Pazar Kimsem Yoqq Burda Eşim Görevde Ben Nöbetçi Eczane Bulamam
CiciAnneler6355 Benim bi kac gun once 3 defa arka arkaya su bosaldi gibi oldu ama az az hemen doktora gittim ebe alttan muayene etti suyun degil yoğun akıntın var dedi
cennetomrummm21 CiciAnneler6355 Anladım Cnm Bende Gidiyim Bi Baktiriyim İnşallah Suyum Deqildir Yaa 🙏
cennetomrummm21 Oznurkk İnşallah Cnm Saqol 🙏 Sana Da Geçmiş Olsun 🙏İnşallah Zamanında Saq Salim Kucaqimiza Alırız 🙏
Fabulousmom cennetomrummm21 lütfen beklemeden gidin sonra pişman olursunuz. Ağrınız da varmış. 22 haftalıkken suyum geldi günlerce hastanede yattım enfeksiyonumu düşüremediler. Şimdi şükür durdu su ama erken doğum riskim var. Beklemeden bir acile gidin
cennetomrummm21 Fabulousmom Sabah Gidecem Cnm Saqol İnşallah Zamaninda Bebeqini Kucaqina Alırsın Cnm Geçmiş Olsun 🙏🙏