9 Kasım salı günü sezaryen doğum yaptım. 10.50 gibi girdim, 45 dk sonra odamızdaydık kızımla. Çok güzel geçti. Sondayı, iğneyi hiç hissetmedim. Hiç korkulacak bişey değil yani gözünüzde büyütmeyin. Odaya çıktıktan sonra karnıma kum torbası koydular, bastırmadılar Allah’ tan hiç dayanamazdım. 2 saat kaldı, sonrasında bişeyler yiyip içebilirsin dediler. Gaz çıkarana kadar beklememe gerek kalmadı yani. Yaklaşık 6 saat sonra yürümek için ayağa kaldırdılar. Çok zordu gerçekten. Ama yürüdükçe açıldım. Sonrasında hep ben kalkmak, yürümek istedim. Sonraki gün hastaneden çok rahat yürüyerek kendim çıktım. Eve geldiğimiz gün akşama doğru biraz ağrılarım oldu, doktorum ağrı kesici iğne yazmıştı, onu vurunduktan sonra kendime geldim. Yataktan kalkarken, tuvalete giderken hep tek başıma kalktım. Şu anda da çok hafif ağrılarım var. Onlarda normal yani. Sormak istediğiniz bişey olursa cevaplarım.