tugbaacng Merhaba. 20 haftalık hamileyim. Doktorum daha önce olmadıysan 2 doz tetanoz aşısı olabilirsin dedi( o an olmadım dedim ama) daha önce oldummu olmadımmı hatırlamıyorum, okul döneminde, ilkokulda vs oluyor muyduk… kaç doz olmam lazım şimdi.
Zehra9616 tugbaacng o dobemde olman bisi ifade etmez 5 doz olmadiysan canim 5 doz oldugunu biliyosan ömür boyu koruyucu oluyo cunki
AdenEva tugbaacng genelde doğuma kadar 2-3 doz yapılıyo sanırım ama 2. Gebelikte tekrar olmanız falan gerekiyo. Onun yerine 5 dozu tamamlarsanız ömür boyu koruyuculuğu oluyor
tugbaacng dilara_cinar99 5 yıl içinde olmadım, yani 2 doz olabilirim öyleyse 🤗 bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim 💕
inciirem @tugbaacng 5 yıl içinde olman gerekir canım ben 2 yıl önce olmuştum o yüzden tek doz yaptılar bana
tugbaacng inciirem 5 sene içinde olmadım, gönül rahatlığıyla 2 doz olabilirim öyleyse çok teşekkür ederim 💕
tugbaacng Poyrazin_annesi henüz 20. Haftamdayım belli değil doğum şekli.Normal doğum istiyorum ama Allah bilir tabi nasip. Yaklaşık 10 senedir hiç aşı olduğumu hatırlamıyorum.
tugbaacng Merve_boylu olacağım zaten ama doğum doktorum hiç olmadıysan 2 doz ol dedi, ben de ne süre içinde olmuş olmanın etkili olduğunu bilemediğim için tereddüt ettim. Küçükken olduklarımız etkiliyor mu vs bilmiyordum. Etkilemiyomuş 5 sene içinde olup olmamak önemliymiş rahatladım
Emleyla İki doz olmak şart mı acaba ben gecen sene Kasım ayında erken doğumla bebisimi kaybettim bir doz olmuştum şuan hamileyim ve tetenoz için haftalarım geçti kendi istegmle olmadım olmam şart mı sizce şuan 31 haftalık