Sedaaaa2 bazı hastaneler kabul etmeyebiliyor. Ama daha çok özeller sanırım. Arkadaşıma tahlillerin neredeyse oraya git demişler.onun kontrolleri devlette kendi sancısı olunca özele gitmişti. Yüzüne bile bakmamışlar. Ama yine de son dakika sancıyla özele gitmeye kalkmayın önceden bi gidin öğrenin bilgi alın. Her yerin uygulaması farklı. Mesela arkadaşım öyle dediği için bende hem özele hem fakülteye gidiyorum . Fakültedeki doktorum doğuma girmiyorum deyince mecburi bir seçim oldu özel