Kızlar 12. Haftadayım. Başlangıçtan itibaren şeffaf bazen beyaz renkli akıntım oluyor. Enfeksiyon için iki kez tahlil yaptırdım ama doktor yok dedi. Ama sanki 2 gündür hafif kokulu beyaz akıntı. Bebeğe zararı olur mu. Acil bir durum mu sizce? 4 gün sonra randevum var o zamana kadar beklenir mi yoksa acil bir durum mu