Nebyaa 13+2 de yaptırdım. Doktor duruşlarından biri kız biri erkek dedi. Tahmin veriyorum dedi. Ama perinatologların ulrtasonları çok iyi olduğu için yanılma pek rastlanan bir şey değil. Beni bir hafta sonra tekrar çağırdı erkek bebek iri diye. Bu sefer de üstte ki büyük ihtimalle kız dedi. Altta ki bacak arasını açmadı ama duruşundan ve yüz biçminden erkek dedi. 14+2 ydim bu sefer. Yine ilk dediğim gibi kalsın dedi. 16. Haftada net öğrenirsiniz dedi. 🌸