Hepinize çok geçmiş olsun bende aynı şekilde atlattım ilk 3 gün eklem ağrısı oldu sonra gribe çevirdi koku tat gitti 1 Kasım’da bitti karantinam. Annemlere gelmiştim öbür hafta evime gidecegim yolculuk için tekrar test vermem gerekiyor aşım yok acaba yine pozitif çıkar miyim ki ona tereddüt ediyorum test vermek de istemiyorm korkuyorum acitiyolar 😐