Kızlar 37 haftalık hamileyim dün gece ani bir şekilde mide agrısı ve bulantısıyla uyandım en son dün 6 da yemek yemiştim bu saat oldu ne ağzıma bıraksam affedersiniz kusuyorum su bile içemiyorum sarı sıvı kusuyorum sürekli acil doktoru gebeyim diye bişwy yapmadı yarın dahiliye ye git dedi ama yarına kadar böyle dayanamam. Başına gelen var mı evde neler yapabilirim ?