Kızlar ilk doğumum erken oldu 35+6 da kızımı kucağıma almıştm sancım olmamıştı nişanımda gelmemişti yada geldiysede ben anlayamamıştm onda suyumu hastanede patlatmışlardı. 2 cm açıklıkla yatmıştm hastaneye bu ikinci hamileleğim 34 +4deyiz bugun sabahdandır gaz sancısına benzeyen adet sancısı gibi ağrım var dinlemekle geçmiyor. Doğum sancısıı daha önce çekmediğim için bundada aynı olurmu bilmiyorum ikinci doğumda erken olabilir dedi doktorum ama acaba bu ağrılarım doğum sancısı olabilirmi yarın kontorlüm var ama endişeliyim yanımda kimse yok eşim çalışıyor ailemden baya uzaktayım. Bnm gibi ilk doğumu erken olup ikinci doğumu da erken yapan varmı acaba normal midir bu ağrılar