EgeveAnnesi QueenMommy Egemen ismi de çok güzel. Adıyla yaşasın inşallah 🧿 ben Ege koyacağım ya aldırmıyorum kimseye 😊😊
Denal EgeveAnnesi bnm cewremde hiç ege ismini kız da duymadım Bnce unisex değildir oğlum olacaksa ege koy tabiki o herkes kendi lerine baksınlar çok bilmişler sanane unisex olsa ne olmasa ne sanane
RumeysaNur34 Ben hiç kızlarda denk gelmedim Kayra da erkek ismi derler ama İnternette bir kaç kızda görmüştüm içine sindiyse o yeter canım 😊
Elsu26 EgeveAnnesi sizin içinize sinmesi önemli olan ne farkeder ki unisex olsun olmasın ben Özge isminde erkekte tanıyorum takılmayın böyle şeylere
badembid EgeveAnnesi rica ederim😇 bence kimseye takılmayın eşinizin ve sizin fikriniz önemli🐣😍♥️ Sağlıkla gelsin adıyla yaşasın kuzunuz🧿
damlaege @EgeveAnnesi Benim de oğlumun adı Ege 😍 Hiç daha önce kız ismi olarak yaşadığım şehirde duymadım. Ege denince benim aklıma direk erkek ismi geliyor 🥰
Vahidesen_26 EgeveAnnesi Ben katılmıyorum kız ismi olduğuna ilk defa duydum kıza konulduğunu. Bende 11 gün önce doğum yaptım oğlum oldu ismi Efehan 👼🤩
Teacherandmom EgeveAnnesi unisex bir isim evet ama hiç kız da duymadım ben bu arada biz de oğlumuza Ege ismini koyacağız 💟