Bssrrr Chicco marka düşünüyorum ama tecrübeli anneler siz ne düşünüyorsunuz? Avent biberondan sonra meme reddi yaşayan varmis karar veremedim.
metehaninannesiii Bssrrr biberon lansinoh emzik de philips avent ultra air kullaniyoruz gayet memnunum
Lavantakokusu Bssrrr tecrübeli değilim henüz ama ben nuk biberon aldım cam olanını, emzik de oioi aldım birde wee nin var bibs almayı düşünüyorum ama doğsun bi öyle, çoğunlukla oioi emziği alıyormuş bebekler anne memesine yakın diye öyle diye aldım
Hhilall37 Bssrrr henüz tecrübeli değilim ama Philips avent ultra air emzik aldık, kolik önlediği için de dr. Browns biberon aldık
sevgitekes Bssrrr her emzik biberon meme reddi yapar Eğer emzirme gibi niyetiniz varsa kullanmayın ben kızım da birebir yaşadım yani şimdi yine hamileyim kaşık biberonlar var emzirme danışmanı Instagram’da o öneriyor onlardan alacağım Eğer durumumu yetmiyor diyorsanız şırıngada alabilirsiniz
Dilekcnkn Bssrrr Avent kullanıyorum 1 ay oldu doğum yapalı henüz meme reddi olmadı ilk emzirme sonra mama veriyorum ama canım inan ki hangi biberonu alırsan al bir süre sonra meme reddi olur .