Harunbusra Arkadaşlar 36. Haftamda bu gün öğlen suyumun gelmesiyle Doğum yaptım nefes alışında sıkıntı varmış bu yüzden küveze aldılar duanıza ihtiyacım var
Saliha0335 Harunbusra rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım şafi ismiyle şifalar versin mevlam
Zeynepnacar Rabia54 evdeyim canım çok şükür açılmam vs yok da dinlenemedim hiç. Kaynanamlar geldi Adanadan biraz iş güç yaptım iki büklüm yürüyorum 😔
Rabia54 Zeynepnacar ayy sende yapma iş falan yardımcı olmuyorlarmi ya dinlenmen lazim bir kaç hafta daha dursun bebiş
inci_f Harunbusra Allah yardimciniz olsun ama icinizi ferah tutun, kuvez onun icin en guvenli yer su an 🙏
Yagmurkcr97 Kıyamam ben tatlı bebişine😔 İnşallah sorunsuz tez kavuşursun bebeğine. Allah yardım eder inşallah❤️
Zeynepnacar Rabia54 kendim ettim biraz kendime canım. Yarından itibaren sürekli istirahat edicem inşallah. Teşekkür ederim durumumu sorduğun beni düşündüğün için 💜
Harunbusra 1 hafta kalır dediler bakalım inşallah hemen kavuşurum bebeğimi hastanede bırakıp eve gelmek çok can sıkıcı 🙏
Mervekrgl Allah sana bağışlasın kızını biran önce sağlıklı Bi şekilde evinize beraber dönersiniz inşallah