Kan sulandirici enox ignem bitti 3 gündür kullaniyorum Eczacı da pazartesi anca yazdirio alabilrisin dedi bende kendimi hamile gibi hissediyorum gece acikmalad kasik agrisi falan açıkçası korkuyorum buraz eger hamileysem zarari olurmu kullanmadigim icin