irrem ben size benimki çantamı yazayım sizede fikir olsun ☺️
BEBEK İCİN
4 tane 5li takım
4 tane zıbın
4 tane ağız mendili
2 tane yelek penye ve anneannemizin ördüğünden
2 tane battaniye 1 tanesi penye 1 tanesi kalın
4 tane çorap
15 tane bebek bezi+ıslak mendil ve temizleme pamuğu
Bebeği küvet gibi şeyin içine yatırmak içinde alt açma 2 tane ekledim 1 tane de muslin koydum
Yedek 2 zıbın+2 tane alt ekledim
Kendim için de
2 tane önden açılır pijama
Göğüs ucu kremi
Hasta bezi veya ped size kalmış
Yelek+patik
Emzirme sütyeni+ iç çamaşırları
Yanınızda birisi kalicaksa da
Terlik
Şarj aleti
Ketil çay vs koyabilirsiniz ki kışın çok iyi olur
Bide ben ekstra olarak kolonya maske tuvalet pecetesi felan koyucam devlette doğum yapicam oğlumda biraz peçete sıkıntısı vs cekmistim bunda da çekmek istemiyorum ☺️