YeYA çok öksürmemeye çalış canım. Ballı su iç boğazların tahriş olduysa. Hamileliğimden önce de alerjik rinitim vardı hamileyken iyice azdı ilaçları kullanmadığım için, bi hapşırmam bazen ard arda 10 u buluyor. Allahın izniyle bir sıkıntı olmadı, sadece son haftalarda biraz idrar kaçağı oluyor 😂