Gulsah1616 16 Eylül de doğum yaptım evet belli bir gün sayısında sigorta priminin ödenmesi gerekiyor 90 gündü sanırım 1 sene içinde 90 gün sigorta priminiz ödendiyse faydalanabiliyorsunuz ama yine 170 i arayın sorun mutlaka onların sisteminde sigorta gün sayınız gözüküyor ve size faydalanıp faydalanamayacağınızı söylüyorlar 🌸