Hamimom kizlar spinal sezeryan olali 3 gun oldu hala daha kendim birileri destek olmadan tuvalete daha kalkamiyorum gun iceeisinde yurumek icin cabaliyorum ama alt karnim cok ciddi baski olusturuyor tecrubeli anneler bu ne zaman gecer nasil gecer
333 Hamimom canım bende spinal oldum çok şükür tam bir ay oldu. Daha yeni eski halime döndüm senin daha erken dikkat et kendine 5. 6. Günde rahatlarsın iyice