Gizemmiis Korona biraz gitse de Happy Mom anneleri olarak bir kahvaltı yapsak , bebeklerimiz ilk arkadaşlıklarını kazansaaa ne güzel olurduuu❤️😂🙄
Didemmmmm Gizemmiis Küçükesattan selam 🙋🏼♀️evet ya anneleri burda paylaşım yapıp tanışıyor minnoşlarımız da tanışsa ilk arkadaşları olsa 😉 ama şu corona bitmek bilmiyor ki🥴
ikikuzuannesi_18-21_ Gizemmiis artık yaza inşallah 😍 kış geldi dışarı çıkmak özellikle benim gibi 2 çocuk anasına zor 😅🙈
Cimen_bebek Gizemmiis Karnınızdayken toplanın bencede yoksa çıkınca mümkünatı yok, tuvalete bile gidemiyorum, kahvalti buyuk bi lüks 😁