merakliblog no:1 ve no:2 arasında çok fark var mı canım? Evde bibs emziğim var görüntüsü için almıştım tutar tutmaz bilmiyorum ama😊 trendyolda bir yorumda gördüm bibs emzikle kıyaslamış biri. bibsten çok çok küçük duruyor ucu acaba 1 mi alınmalı 2 mi bilemedim ona göre bende 😊bir sipariş verip denemek iyi olabilir fiyatlı bir ürün değil insallah bebeler bunu tutar renk renk alırız 😄