Imasleeper çok güzelmiş ama zaten wee baby markasının ürünleri kaliteli ve hep fiyatları uygun bu yüzden çok tercih ediliyor ben bime gelmişti 2 li wee baby emzik ondan almıştım tutarmı tutmazmı bilmediğim için hala onu kullanıyoruz mesela fiyatı düşük diye kalitesiz diyemeyiz ne pahalı ürünler var ama beş para etmez ondan yola çıkarak alın derim