Bebeğim 2,5 aylık mama ve anne sütü besleniyor. Fakat 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz emmek istemiyor. Sütüm çok azaldı tamamen gitmeden göğüs pompası almak istiyorum. Tavsiyesi olan var mı? Manuel mi elektrikli mi? Hangisi daha rahat ve hangi marka?