Aysgvnc Kızlar bezmialem Vakif Hastanesi'nde doğum yapan tavsiye eden var mı bilgi verebilir mi doktorlar doğum oda konusunda ?
Bskrt Aysgvnc arkadaşım orada çalışıyor hiç tavsiye etmedi kdın doğumu. Bağırıp azarlayan doktorlar ebeler varmış Ve Suriyleiler de çok doğum yapıyor orda bence hastalık riski falan olabilir
ebru_ecrin_demir Ben değil ama bir arkadaşım 1 hafta önce bezmialemdedoğum yaptı hiç begenmedik özel odaları okadar küçükki sedyeler girmiyor Acil sezeryana alınmıştı doktor gece doğuma geldiği için 5000₺ hesap çıkarmışlar 3000₺ Ye zar zor indirmişler
Aysgvnc ebru_ecrin_demir gerçekten mii çok teşekkür ederim ama nasıl saçmalık yarı özel olacak bir de
Aysgvnc Bskrt hadi ya teşekkür ederim baya baya düşünüyordum orda yapmayı hem fiyat olarak uygun diye ama bunlari duyunca şaşırdım iyi oldu sağolun