Kızlar 25+0 haftamızdayız. Bebeğimin ilk hareketlerini çok erken haftalarda hissetmeme rağmen 25. haftamda daha güçlü ama çok az hareketleri. Tatlı falan yedikten sonra tepki vermiyor. Arada bir bikaç tekme atıyor o kadar. Tekmelerini hep aşağıda hissediyorum, elini kolunu yani yukarıdaki hareketlerini hiç hissetmedim zaten. Uygulamada hıçkırığını, döndüğünü hissedersiniz diyordu ancak ben gün içinde bikaç tekme dışında bişey hissetmiyorum. Tembel mi bu kız yoksa Allah korusun bi sorun yoktur inşallah. Aslında en hareketli olması gereken dönemmiş sanırım. Sizlerde durum nasıl kızlar beni bi aydınlatıverin ☺️