Gulizzz_09 22+1 haftalık hamileyim. Az öncede lavobaya gittim peçeteye silince 1 2 damla kan geldi. Şimdi durdu ama korkuyorum bu durumu yaşayan var mı?
Moonlight_ Gulizzz_09 aynen istersen hemen acile git bebeği gör için rahat eder inşallah birşey yoktur 🙏
Gulizzz_09 @"Moonlight_ yaa benim ilk gebeliğim pek bir bilgi sahibi değilim ama düşük tehlikesi bu aylarda da gerçekleşebilir mi?
Serpiloral Gulizzz_09 bencede hemen git hastaneden benimde cuma günü oldu hastaneye yatırıldım daha yeni taburcu oldum serum takıldı fitil iğne falan yaptılar
Moonlight_ Gulizzz_09 benim de ilk ama benim 34. Haftam. Yok canım 20 yi geçince düşük olmuyor 20. Haftada bitiyor düşük. sonrasi erken doğuma giriyor yani dusmez doğum olur. Gittin mi hastaneye ?
AdenEva Gulizzz_09 hastaneye gidin tabi ki ne olur ne olmaz. Gebelikte kanama en dikkate alınan şeylerden biri
Papatya-Kokusu Gulizzz_09 Başıma geldiğinde direk doktora gitmiştim bir damlaydı 2 doktor birşey yok dedi 2 gün sonra kanama oldu kanama alanım varmıs