Burcudvci46 17 haftalık gebeyim belim bacaklarım kalçam ağrıyo sizlerde de oldu mu sebebi nedir neler yaptınız canım anneler 🙏🏻
okuyor Burcudvci46 aynı şikayet ile geçen hafta doktora gittim. Kan tahlili yapıldı. Demir ve magnezyum düşüklüğü dediler nedenine
Minnosunannesi11 Burcudvci46 Benim bel fıtığım var zaten ağrıyor ilerledikçe daha çok ağrır dedi doktor. 15 haftalığız bizde. Ama ayaklarımın ağrısından geceleri bende uyuyamıyorum kabus gibi resmen bıçak batıyor sanki.
okuyor Burcudvci46 bir haftadır kullaniyorum. Multivitamine de başladık bel ağrım dışındakiler geçti. Bacak ve kasık ağrım yok. Bel ağrısı devam.
aygnaygn Minnosunannesi11 bende siz gibiymiş hele ust bacaklarm Allahm gece don don esimi de uyutmuyrm
Saki07 Burcudvci46 magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyordur büyük ihtimalle. Aynı şikayetleri bende yaşıyorum çünkü biliyorum ağrısını 😏