_kubrakoc leke dediğiniz vajina girişinden mi geldi yoksa idrar yaptığınız yerden mi ? Bu önemli bir ayrıntı. Vajinadan geldiyse doktorunuza sorun. İdrar yaptığınız yerden geldiyse, ilerlemiş enfeksiyondan kaynaklı oluyor. Bendede olmuştu bildiğin kan işiyordum