Merveelisa Kizlar dört gün oldu doğum yapalı yarın kontrolüm var sezeryan dikişleri alınır mi alınıyorsa kaçıncı gün alınır acıyor mu alirken
Tazee-annee Merveelisa dikişlerin iki ucunda ip oluyo onları makasla kesip alıyo doktorunuz zaten yapıstırma oluyo ama 2 ucu ipli oluyo 1ee dikişlik içiniz gıdıklanıyomus gbi oluyo huylanma gbi 🥰🤭
Tugbamete Merveelisa benim alma olmadı yapıştırmaydı 1 tane en kıyıda vardı doktorum o kendi kendine yok olur dediydi öylede oldu
Tazee-annee Merveelisa hiç acımıyo gıdıklıyo sadece ki benim canım asırı tatlıdır parmagımı çizsem bıcakla 1hafta acıyo diye gezerim 🙈 sıfır acıı 🥰
Almiram31 Merveelisa ilki yapıştırma olduğu için alınmadı ikincisi estetik dikiş oldu ve gecen hafta aldrdım biraz da olsa ipi cekerken acıdı ama saniyelik