Yasemincee bende 12+2yim. Bulantılarım hafifledi sanki, prilam kullanıyorum altıncı haftadan beri. Surekli uykum var, halim hiç yok, hiç kalkmiyorum ve tuvalete giderken bile nefes nefese kalıyorum normal mi bilmiyorum.. hamileliğimin basjndan beri kahverengi lekelenmem var her gece progestan fitil kullanıyorum, sekiz tane düşük önleyici iğne kullandım. Doktor iki gün önce yeri güzel lekelenmelerin dördüncü aya kadar sürer dedi. Yalnız bugün karnimda çok ağrıyor alt karın bölgem lekelenmem de oldu kahverengi biraz telaş yaptım. Bugün biraz stresliydim bağırmak ve ağlamakla geçti günüm açıkçası. Karnimda agriyinca korktum etkisi var mıdır bu stres bebeğe yansıyor mudur? Bilen yardımcı olabilir mi..