Lvns Kizlar dogumu baslatmak icin neler yapilabilir tecrubeli anneler nasil bir yol izlediniz yada izliyorsunuz ? Hadi birbirimize yardimci olalim bu bebeler gelmeyecek yoksa :) Ben adaçayı içmeye ve hurma yemeye başladım yarinda yuruyeyim diyorum biraz ama cok yoruluyorum hemencecik .. 38+4 haftaligiz inşallah bi an önce saglikla doğurabilirim :)
Eliffff Lvns bütün gün temizlik yürüyüş ilişkide oluyor ama yok gelemeye niyeti.39hafta oldu bugün 42ye kadar kalcak sanırım😂
deletedmom351 Lvns Canım istediğini yap olmayınca olmuyor sen rutinine devam et hiç kendini yorma zaten daha 38. Haftan 41 42yi gören var normal olursa doğal yoldan olmazsa 40 a kadar rahat bekletebilir doktor.
inci_f Ben 39.haftaya girdim. Dogumu baslatmaya korkuyorum bi yandan da hemen dogsun istiyorum. Evde hurma falan da var ama kendi cabasiyla gelsin diyorum, zaman azaldikca gardim dustuu 😂
Lvns inci_f beklemek daha tedirgin ediyor insani ama ne olcaksa hemen olsun bitsin istiyorum bende.. oylede boylede aci cekicez bari stresinden kurtulalim :)
YeninesilAnne Lvns çok haklısın canım. Ben de 38-+5 günlük hamileyim ve bir an önce sağlıklı bir şekilde doğsunda rahatlim diye her dakika dua ediyorum. Çünkü her türlü kaçışımız yok o bebişler illa ki çıkacaklar 😃
Lvns YeninesilAnne ah ah benim 13 senin 12 agustos sanirim... doktorumda 23une kadar bekleriz diyor sezeryana karsi bi doktor.. bayramda giriyor araya dusundkce stres oluyorum yalvariyorum hadi gel kizim diye :)
inci_f Valla bu zamana kadar kipir kipirdim bugun ve onumuzdeki bikac gun evde mecburen yalnizim, sadece yatiyorum ve wcye gidiyorum korkudan 😬
Lvns inci_f aa istediginde olmaz boyle seyler zaten simdi istemiyosun ya kesin gelmeye kalkar bebişin :) sen yalnizsan istirahata devam et aman :)
YeninesilAnne Lvns ayyy evet canım yaa bayrama kadar süre verdi doktorum bana da ama inşallah tam gününde doğar hatta gününden önce gelsin hiç farketmez
Ranisim21 Benim 2 hafta önce bi dürttu 1 cm açılma bile oldu tmm dedim artık gelecek şimdi 38 olduk tık yok 😅😅 bende artık gelsin istiyorum ama.bizimkisinin niyeti yok galiba 🤔😄