Muno22 canım benim bebeğimde öyleydi şimdi 58 günlük olduk gazınınkendş çıkarıyor doktora gittim iki defa diyet listesi verdi bana bulgur karnabahar brokoli lahana soğan mandalina portakal armut çay kahve çikolata vs. Bunları yemememi söyledi daha fazla gaz yaptığı için. Ayrıca bebekten ziyade sen kendini sıcak tut sürekli çorap giy ve üşütme dedi çünkü senden bebeğe geçiyor dedi. Şuan öyle yapıyorum. İlk başta gündüz nurse harvey ve gece de bio gaia kullandım etki etmedi en son doktorum nurse harveyi iptal etti onun yerine gündüz için metsil yazdı gece de bio gaiyaya devam ediyorum ve bebeğim sakinleşti uykusu düzelti ve ağlama krizleri bitti gazınıda kendi çıkarıyor