Sanemm99 DeryaSekban daha yeni 6 haftaya girdim ara ara oluyor ama ister istemez yorumları okuyunca benim de öyle olacak gibi hissediyorum 😔
DeryaSekban Sanemm99 sana bir şey diyim mi o kadar çok söyledim o kadar çok ağladım ki yemek yiyemiyorum diye ki ben boğazıma düşkünüm. Ama şimdi düşününce onun o ben burdayım demesinin şekli ya aslında diyorum ki ne kadar enteresandı gerçekten anne olacağımı ilk o zaman anlamıştım. Ne kadar çabuk geçiyor zaman dedim. Gerçekten pozitif ol tadını çıakr kussanda yiyemesende onun sağlıklı olduğunu bilme şeklimiz bu 💙
dr_boyraci Benimde 5.haftamda başladı geçmek bilmiyo bende doktoruma söyleyip ilaç almayı düşünüyorum
NazliB_18 Sanemm99 ben de şuanda 5 haftalık hamileyüm ama hiç bir şekilde bulantı kusma yok bu aydan sonra başlar mı bilemem 🙄
Snnrkrk Sanemm99 benimde 6 haftalıkken başlamıştı pirilam dr önerdi doktorum onu kullanıyorum yine arada kötü oluyorum tabiki ama ilaçtan önce daha kötüydüm genelde veriyor doktorlar :)
Sanemm99 Snnrkrk çok geçmiş olsun umarım geçer diyorum. Sadece kusana mı veriyorlar yoksa mide bulantısı içinde veriyorlar mı ?
Sanemm99 DeryaSekban bunu ben de böyle çok düşünüyorum çok istedim onu şükürler olsun oldu ama insan işte bazen durduramıyor kendisini 😔 düşünceniz için teşekkür ederim ❤️
Snnrkrk Sanemm99 ben çok kötü olunca almıştım doktora ertesi gün gittim bilmeden kullanmak istemedim doktora sorduğumda pirilam içebilirsin dedi çok işe yarıyor herkes tavsiye ediyor ara ara oluyor ama ilaçtan önceki kadar değil :) geçmiş olsun kullanırsanız faydasını görürsünüz doktora sorun yinede :)
EsraTnrgn 7+5 teyim herkes farklı farklı yaşamış hamileliğini herkesin kötü ve sıkıntılı geçecek diye kendinizi buna yormayın benim çevremdeki çoğu insan hamileliğini anlamadan geçirdi bu haftada şu belirti oluyormuş şu olacak banada psikolojine girmeyin 🌸
Sanemm99 EsraTnrgn evet şşte ben de bundan bahsediyorum herkesin farklı geçiyor ama burda okuduğum kadarıyla herkes kötü 😔
EsraTnrgn Sanemm99 bende senin gibiyim hamile kalmadan önceki en büyük korkumda mide bulantısı kusma yaşayacağım dönem herhalde şuan o dönemdeyim herkesin geçecek tesellisi de beni rahatlatmıyor ama kendini öncelikle psikolojik olarak rahatlatman lazım
Sanemm99 EsraTnrgn rahatlatmaya çalıştığım anda kendimi sıkıyorum ve karın ağrısı mide bulantısı bende şiddetleniyor. Ama elimden geleni yapıyorum