Kızlar merhaba, normalde de akıntım oluyordu ama 1 haftadır değişik şekilde oluyor, önce sarıydı günde 2 kere geliyordu. Şuan her tuvalette geliyor, günde belki 20 den fazla tuvalete cıkıyorum. Şuan beyaz şeffaf sümüksü geliyor bayağı yoğun. 37+0 ım uygulamada nişan olabileceği ile ilgili birşeyler yazıyor kafam karıştı 1 hafta devam eder mi ? Bir de midemi bulandırıyor gerçekten çok illet birşey ilk defa böyle birşeyle karsılasıyorum. Büyüklerime sorduğumda akıntıdır hamilelikte olur diyorlar ama benim dünden beri de kasıklarımda çok tatlı bir ağrı var. Doktora gideyim mi? Yaşayan var mı durumu