Mavistez Deletedmom54555 Yakindan kontrol etmek istemiş demekki. Korkmayın benimde kızımın boynuna iki kez kordon dolanmışti normal doğum oldu bı sıkıntı yaşamadık
Kubra2721 Mavistez benimde 2 kez dolamis dr normal doguma sikinti yaratmaz sadece fazla ikinmam gerekecek dedi. Sizin nasil oldu dogumunuz
Dendikoo Deletedmom54555 32de kordon dolanmasini ogrendim 37+1 de digum yaptım. Ciger gelistirici vuruldum.
Mavistez Kubra2721 Evet doğru söylemiş ilk çocuğum daha kolay doğmuştu ama bunda daha fazla ikinmak gerekti yani fazla derken ilki 3 ikinmada doğduysa ikinci kordon dolanan 5_6 ikinmada oldu çok fazla güçlü ıkınma gerekti
Duuyguum Deletedmom54555 benim de ilk gebeliğimde olmuştu sorun olmadı şükür normal Doğum yaptım üstelik ama dr un dediği gibi hafta da bir kontrole git dr lar riske atmayı pek sevmiyor